Częste pytania

Dostawy realizowane są za pomocą InPost, a koszty dostawy to:
13 zł – wysyłka do paczkomaty
15 zł – wysyłka pod wskazany adres
20 zł – wysyłka pod wskazany adres za pobraniem
Przesyłka od 200 zł jest bezpłatna.
JAKI JEST CZAS DOSTAWY?
Zamówienia złożone do godziny 12.00 realizowane są tego samego dnia.
Czas dostawy liczony jest od chwili wydania wysyłki kurierowi.
Czas dostawy wynosi od 1-2 dni roboczych.
Zamówienia złożone do godziny 12.00 realizowane są tego samego dnia.
Czas dostawy liczony jest od chwili wydania wysyłki kurierowi.
Czas dostawy wynosi od 1-2 dni roboczych.
W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami poprzez e-mail: kontakt@be-store.pl.
Tak, możesz bezpłatnie zwrócić swoje zamówienie w ciagu 14 dni od otrzymania przesyłki bez podania przyczyny. Pamiętaj, że zwracane produkty muszą być w stanie nienaruszonym.
Wszelkie uwagi dotyczące zamówienia oraz skargi reklamacyjne prosimy kierować na adres e-mail: kontakt@be-store.pl. Reklamacje rozpatrujemy w ciągu 14-stu dni roboczych.
Możesz się z nami skontaktować pisząc na adres e-mail: kontakt@be-store.pl lub w godzinach 10-16 w dni robocze dzwoniąc pod nr telefonu: 602210119.
Nie, do każdego zamówienia możesz wykorzystać tylko jeden kod rabatowy.
Każdy użytkownik sklepu, za zapis do newslettera otrzymuje indywidualny kod rabatowy na zakupy. Sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce pocztowej. Czasem powiadomienia przez przypadek tam trafiają. Jeśli nie, skontaktuj się z nami poprzez e-mail: kontakt@be-store.pl
W celu usunięcia swojego konta użytkownika skontaktuj się z nami przez adres e-mail: kontakt@be-store.pl
W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami przez adres e-mail: kontakt@be-store.pl.