Darmowa dostawa od 200zł!

Częste pytania

Częste pytania
Jakie są koszty dostawy?

Dostawy realizowane są za pomocą InPost, a koszty dostawy to:
13 zł – wysyłka do paczkomaty
15 zł – wysyłka pod wskazany adres
20 zł – wysyłka pod wskazany adres za pobraniem
Przesyłka od 200 zł jest bezpłatna.

JAKI JEST CZAS DOSTAWY?

Zamówienia złożone do godziny 12.00 realizowane są tego samego dnia.
Czas dostawy liczony jest od chwili wydania wysyłki kurierowi.
Czas dostawy wynosi od 1-2 dni roboczych.

Jaki jest czas dostawy?

Zamówienia złożone do godziny 12.00 realizowane są tego samego dnia.
Czas dostawy liczony jest od chwili wydania wysyłki kurierowi.
Czas dostawy wynosi od 1-2 dni roboczych.

Jak mogę anulować moje zamówienie?

W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami poprzez e-mail: kontakt@be-store.pl.

Czy mogę zwrócić zamówienie?

Tak, możesz bezpłatnie zwrócić swoje zamówienie w ciagu 14 dni od otrzymania przesyłki bez podania przyczyny. Pamiętaj, że zwracane produkty muszą być w stanie nienaruszonym.

Jak reklamować zakupione produkty?

Wszelkie uwagi dotyczące zamówienia oraz skargi reklamacyjne prosimy kierować na adres e-mail: kontakt@be-store.pl. Reklamacje rozpatrujemy w ciągu 14-stu dni roboczych.

Jak mogę się skontaktować ze sklepem?

Możesz się z nami skontaktować pisząc na adres e-mail: kontakt@be-store.pl lub w godzinach 10-16 w dni robocze dzwoniąc pod nr telefonu: 602210119.

Czy mogę skorzystać z kilku kodów rabatowych w jendym zamówieniu?

Nie, do każdego zamówienia możesz wykorzystać tylko jeden kod rabatowy.

Zapisałem się do newslettera ale nie otrzymałem kodu rabatowego, dlaczego?

Każdy użytkownik sklepu, za zapis do newslettera otrzymuje indywidualny kod rabatowy na zakupy. Sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce pocztowej. Czasem powiadomienia przez przypadek tam trafiają. Jeśli nie, skontaktuj się z nami poprzez e-mail: kontakt@be-store.pl

Czy mogę usunąć swoje konto w sklepie?

W celu usunięcia swojego konta użytkownika skontaktuj się z nami przez adres e-mail: kontakt@be-store.pl

Czy mogę anulować swoje zamówienie?

W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami przez adres e-mail: kontakt@be-store.pl.

Zadbaj o siebie!
Strona główna Strona główna Strona główna Strona główna Strona główna